Jag tror jag försökte

Håller tummarna för att inte internet ger upp nu under den stunden jag tänkte slänga upp lite bilder från fjällresan!

Blir antagligen inte så många, men tänkte försöka ladda upp på fejjaaaan också så ni kan ju alltid slänga ett ögonlock där! (ni som är cool nog att ha det, dvs.. erhm)


Måste faktiskt erkänna att längdskidor är riktigt roligt, så länge man slipper Per Clareus. Gott fika i solen satt ju inte heller helt fel!




Jag är hälften asiat och min största idol är Wing. Tänkte bara tillägga det.

Kommentarer
Postat av: Denice

vackra bilder du hittat! ;)

2010-03-31 @ 15:17:51

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0