Blokus

Brasan brinner fint i kaminen och sprider värme till min redan vältempererade kropp. Efter en lång och härlig sväng på längdskidorna med Denice i månskenet sitter vi nu och mumsar äpple och godis framför Grey's Anatomy i skenet av brasan!

Fjällstugan jag har turen att få följa med till är hur mysig som helst och jag mår redan dåligt över att måsta åka hem på söndag. Får se till att ta vara på varje dag innan dess, vilket jag är säker på att jag och Denice kommer lyckas utmärkt med!

Imorgon bär det av till Björnrike för att tänja på gränserna lite, ber till skadogudarna om en lyckad dag.

För första gången på väldigt länge känns internet som ett onödigt och överskattat tidsfördriv, jag går därför ut för lite frisk luft (låter tråkigt, men ack så underbart) för att sedan ta mig en välförtjänt dusch!

Idag är en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Frida hur länge ska du tro på skadogudarna?! kanske måste inse att du inte kan vara hur wild n' crazy som helst när du åker skidor. Du måste lugna ned dig ( om det går om man heter Frida Vallinder ) och ta det lite försiktigt... Nu har Mamma Hanna fått säga det hon ville. Love ya! <3

2010-03-28 @ 19:32:59
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0