Baklänges är underskattat

Text vald till Uppmärksammade texter

Din text:

Du har räddat mitt liv

har placerats i listan över uppmärksammade texter. Texten visas i maximalt 4 timmar.
Tänk vad glad man kan bli av något så simpelt som detta!


Heldag i Bydalen idag med familjen Hansson, en riktig humör-höjare det också!

För hög fart med för trötta ben i skogsbanan resulterade med en stav upp i ansiktet, dock inga värre vurpor i övrigt så jag är grymt nöjd!
Olyckan jag lyckades med igår är dock för pinsam för att ta upp. Blodade ner både badrum, trummor och diverse smågrejor jag snubblade över i ett försök till att hitta lysknappen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dikten är nog den finaste jag vet. Så den förtjänar verkligen att vara där. :) (Plus är jag lite stolt över att vara insperationskälla)



Men Frida. :( Du skulle ju vara försiktig (för hundra elfte gången)



<3

2010-03-13 @ 23:36:11
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: din partner <3

meeeeeeh! om du var i bydalen hade du ju kunnat hälsa på mig :O:(

2010-03-14 @ 12:21:45
Postat av: jäääny

men hahahah skada! :')

2010-04-01 @ 20:20:54
URL: http://hejdarjenny.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0