Är du vaken Lars?

Trist att vara tillbaka i lägenheten.. Saknar redan friheten, värmen (men även kylan), snö-skulpturerna, blokus, mördarspindeln, längdskidorna, backarna, grillröken, väggen, avgaserna, ja listan kan göras näst intill oändlig!
Men jag har det ganska bra här också, ännu bättre blir det imorgon när jag får återse min egna lilla Dextrosol!
Tack vare det väldigt instabila nätverket ZyXEL, som vi har turen att snylta på ibland när det tillåter, blir det inga bilder uppladdade från den gångna veckan. Jag bjuder därför på lite härliga citat från dagarna i stället!
Liten flicka i Björnrike, ropar argt till en annan ännu mindre flicka lite längre upp i backen:
- MEN DU FÅR JU INTE BROMSA! Det här är inget joll-åk!
Vid mötet av ålderdomsparaden i regnet:
Frida: Men oj så fint väder det var idag!
Farbror med stor näsa, förmodligen även lite döv: VAR DET NI SOM TOG MED ER DET HÄR STYGGVÄDRET?
Tant nr 1: Vädret var kanske inte det bästa, men man får försöka gå ändå!
Tant nr 2: Finns inte mycket man kan göra åt saken, bara att fortsätta gå..
Tant nr 3: Det är nog bara att fortsätta gå..
That's the spirit old people!
I väntan på sittliften i Klövsjö!
Flickan, antagligen yngre än vad jag någonsin varit: Pappa, nu vill jag åka i FEM-PARKEN!!
Brorsan, nåt år äldre men oj så stöddig: Men ååååh, det heter ju fun-park! *djup suck*
Trist att vara tillbaka i lägenheten.. Saknar redan friheten, värmen (men även kylan), snö-skulpturerna, blokus, mördarspindeln, längdskidorna, backarna, grillröken, väggen, avgaserna, ja listan kan göras näst intill oändlig!

Men jag har det ganska bra här också, ännu bättre blir det imorgon när jag får återse min egna lilla Dextrosol!

Tack vare det väldigt instabila nätverket ZyXEL, som vi har turen att snylta på ibland när det tillåter, blir det inga bilder uppladdade från den gångna veckan. Jag bjuder därför på lite härliga citat från dagarna i stället!

Liten flicka i Björnrike, ropar argt till en annan ännu mindre flicka lite längre upp i backen:
- MEN DU FÅR JU INTE BROMSA! Det här är inget joll-åk!

Vid mötet av ålderdomsparaden i regnet:
Frida: Men oj så fint väder det var idag!
Farbror med stor näsa, förmodligen även lite döv: VAR DET NI SOM TOG MED ER DET HÄR STYGGVÄDRET?
Tant nr 1: Vädret var kanske inte det bästa, men man får försöka gå ändå!
Tant nr 2: Finns inte mycket man kan göra åt saken, bara att fortsätta gå..
Tant nr 3: Det är nog bara att fortsätta gå..

That's the spirit old people!

I väntan på sittliften i Klövsjö!
Flickan, antagligen yngre än vad jag någonsin varit: Pappa, nu vill jag åka i FEM-PARKEN!!
Brorsan, nåt år äldre men oj så stöddig: Men ååååh, det heter ju fun-park! *djup suck*


Tack som faaaaan Gina Denice Linde för en härlig vecka! Buuuutschcaalaaaa

Kommentarer
Postat av: Denice

hahaha, that´s the spirit!

Trevligt som fan, buuutschcalaaaa ;D

2010-03-29 @ 09:58:50
Postat av: jesus

Har du borstat tänderna Lars?

2010-03-29 @ 11:07:32
URL: http://systermatilda.blogspot.com/
Postat av: anna

Öhhh, vad läser jag om Klövsjö och inget besök hos oss???!

2010-04-01 @ 10:10:10

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0