Jag känner en ko

Jag ligger här i sängen och tänker på natten som varit. Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig. Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme, det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar.
Du lade dig på min kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning. Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet.
Så nu i natt väntar jag på dig ..
Din satans myggjävel...!

Ett av alla vackra sms man förväntas skicka vidare till de man önskar en glad sommar..
Jag tror jag håller mig till att önska på vanligt traditionellt sätt, jag.


GLAD SOMMAR NU I DET FINA VÄDRET!


Kommentarer
Postat av: Haaaaannna

Haha klockren! Puss!<3

2010-06-18 @ 16:30:31
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0