Fan, nu regnar det! | Nej, det var mitt spott..

Jag skänkte dig en tanke idag när jag nästan åkte i vattnet från båten med Heaven's on fire dunkandes ur högtalarna. Tänkte att du antagligen hade det minst lika galet roligt!

För roligt har jag haft, 4 timmars gäddfiske låter tråkigare än vad det faktiskt är!
Musik, platta bullar, kaffe, langos, trassel, svallvågor och en himla massa gäddslem har jag njutit av rejält idag!

Hoppas på att morgondagens vindar sliter lika mycket på mitt hår, att lika mycket motorljud fyller mitt huvud och att jag kommer hem lika glad som jag gjorde idag! (med lite mindre ont i halsen, förhoppningsvis.. och med mer grussmak i munnen)

För efter en dag på Storsloken längtar jag om möjligt ännu mer till crossbanan!


Mitt nya ragg, roarw!



Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0