Ett sånt där grattis

Jag tror jag hoppar över att skriva ett oändligt långt inlägg om hur bra du är, hur mycket jag tycker om dig och hur mycket du betyder för mig och så många andra.

Jag hoppas och tror att du redan vet det, eller åtminstone har en aning.


Jag önskar dig en underbar födelsedag och en om möjligt ännu härligare vistelse i söder!

Tycker att det är lite sött att du tycker om kiss såpass mycket med tanke på din numera vuxna ålder.. HEHE

Nej men med alla töntiga bilder och skämt åsido så är du verkligen en vän utöver det vanliga och jag älskar dig mer än du anar!

Kommentarer
Postat av: en jävligt kool 18 åring tjej som får nästan göra vafan hon villlllllllllllllllllllllll

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, DU ÄR FAN BÄST! TACK! JAG ÄLSKAR DIIIIIIG <3

2010-06-10 @ 22:29:25
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0