Bella Errow

Så var det bokat, betalat och klart.


Nästa tisdag drar jag, Zhara och min älskade, älskade farmor iväg till Alanya och chillar en vecka på det fyrstjärniga hotellet som bjuder på både mat och dryck hela veckan!


Nu fattas det bara att jag köper båten och blir aaaaaaaaasnöjd (som den förstfödde skulle ha uttryckt sig), att den håller ihop och att jag inte ångrar alla tusenlappar som jag troligtvis aldrig får se igen..


Jag har tills imorn på mig att fundera ut om den är värd pengarna och allt småfix.


Men för tillfället är jag bara hur glad som helst faktiskt, och om bara några timmar får jag ut på banan igen OCH träffa Frida!


KAN DET BLI MYCKET BÄTTRE ÄN SÅHÄR?


hihihihi!


Kommentarer
Postat av: Denice

fan va härligt då! ;)

2010-06-15 @ 23:14:42

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0