"Oj, vilka armar!"

Jag tillåter mig själv att tappa orken och lusten lite nu i dessa mörka dagar..
Ingen lång stund dock, då jag trots stödkrage har lite fina grejer att se fram emot!

Började på en lista nu med saker att fokusera på för att hålla hoppet uppe, men insåg snabbt att det främst är Stockholm med Linnéa, Hanna och annat sött folk som lockar mest!

Och att Frida kommer och hälsar på i Mörtsjön, såklart. Trots att jag börjar bli invalid.

Puss på er, kära vänner som håller mitt humör uppe när kragen inte längre hjälper!







Och klapp på kinden till mina föräldrar som förbjuder mig att köra när jag själv inte vet mitt eget bästa, samt drar med mig till akuten när jag hellre hittar på nåt annat!



Kommentarer
Postat av: Hanna S

Krya på dig gumman! <3

2010-07-18 @ 21:27:46
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Krya på dig vännen! Sen har vi ASKUL i estockholmo ;)

2010-07-21 @ 11:06:16

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0