Mörtsjö-Medley

För att fira att sommaren äntligen har kommit till Sverige drog jag med mig Tove ut till Mörtsjön för att leka lite!
Tror dock hon missförstod själva namnet 'Våtdräkt' lite.. den blir ju liksom blöt utav sig själv, utan att man kissar i den!

Doftade gott gjorde det ju i alla fall och roligt verkade hon ha, så jag hoppas på återbesök inom snar framtid.

Pappa och kissen somnade efter en hård dag som äventyrare.
Dexter vågade sig flera meter ifrån bron och pappa vindsurfade iväg utan vind.
Way to go!


(Och för att inte Tove ska bli alltför ledsen på mig tänkte jag bara tillägga att doften från våtdräkten antagligen inte har sitt ursprung i urin.. även om jag gärna vill tro det)

Kommentarer
Postat av: kisset

Hade vart roligt om du gjort ett "(la)urin" där du skrev urin. hihi



MEN NU VAR JU INTE DU SÅ JÄVLA SMART

PUSS

2010-07-08 @ 07:18:18
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: tovelove

wwwwwooooooooooooooooooooooow dexter är typ värsta dinosaurien!

2010-07-08 @ 14:53:58

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0