Idag har jag ..

..
Klivit upp med solen

Ätit frukost i bilen

Joggat i både foppatofflor och crosstövlar

Hoppat för långt, för kort och alldeles, alldeles lagom!

Ätit grus

Luktat svett

Missat att heatet började, så jag missade starten och fick köra 2-3 varv mindre än alla andra, placering därefter såklart

Träffat folk

Kört in i en stubbe

Bestämt mig för att bli biff, så jag slipper skämmas över mina placeringar

Petat ut en stor lerklump ur näsan

Men framför allt har jag HAFT SKITSKOJ!
Trots missöden och gråtande mammor. (dock inte min mamma)

Ännu mera crosstävling i morgon, och ja.. resten av veckan också faktiskt!
U N D E R B A R T

... Du når din dröm bäst genom att vara vaken

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0