En sån där igen

Det tog ett litet tag
men jag ångrade mig
Ändrade uppfattning lite
om musik, om glass, om dig
Bestämde mig för att ge det hela
en ny chans, ett nytt försök
Kanske till och med anstränga mig lite
innan allt går upp i rök
Jag hoppas att du står ut med mig
under tiden jag är invalid
Så lovar jag att stå ut med dig
när du nördar Need for Speed
Vi har alla våra brister
jag är absolut inget undantag
Men jag är glad så länge du inte
påminner mig om de varje dag
Finns mycket som man undrar över
och sånt man inte alls förstår
Så därför frågar jag dig nu
varför tog du bort allt ditt fina hår?!
Det tog ett litet tag
men jag ångrade mig

Ändrade uppfattning lite
om musik, om glass, om dig

Bestämde mig för att ge det hela
en ny chans, ett nytt försök

Kanske till och med anstränga mig lite
innan allt går upp i rök

Jag hoppas att du står ut med mig
under tiden jag är invalid

Så lovar jag att stå ut med dig
när du nördar Need for Speed

Vi har alla våra brister
jag är absolut inget undantag

Men jag är glad så länge du inte
påminner mig om de varje dag

Finns mycket som man undrar över
och sånt man inte alls förstår

Så därför frågar jag dig nu
varför tog du bort allt ditt fina hår?!


Kommentarer
Postat av: han utan hår

så det är här man ska börja läsa?



Tkr du e lite tönt som inte vågar lägga upp rätta bilden, med anledningen till varför håret försvann..



brukar man skriva puss i kommentarer? nu gjorde jag det iallafall.



puss

2010-07-21 @ 13:58:29

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0