Det är inte låten du har på hjärnan..

.. och så även i mitt fall.

För faller gör jag, sakta men säkert.
Vart jag hamnar är ännu oklart, men du fångade upp mig lite precis när jag behövde det.

Som vanligt.

Trots detta lyckas jag alltid hitta nackdelar, med dig, med mig själv, med det mesta.
Jag är för duktig på att motarbeta dig och du är för bra.

Nog med svammel, grumligt som det är redan. Precis som rabarber-saften i jämförelse med Whiskey.

Dags att börja tagga inför The Mosquito Hunt känner jag!


.. bli inte orolig om allting känns bra, det går snart över

Kommentarer
Postat av: ooooooooh baby baby it's a wiiiild woooorld

vad är det du inte har berättat för mig vännen?!



Och tack för påminnelsen om ditt underbara citat :')

2010-07-09 @ 17:33:44
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: Maja

Jag gillar dig. And seeee , jag kan skriva namnet fullt ut hihi

2010-07-10 @ 18:30:49

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0