Tag ur kort

Det blev en välbehövlig promenad idag igen med Denice, dock inget hål i någon vägg denna gång. Kanske lika bra det!
ÖoB och Max blev våra stopp, och självklart hade inte Denice nå pengar på kortet så det blev en äckligt pinsam tystnad tills snubben i kassan tillslut spottade fram "Alltså, jag vet liksom inte vad jag ska göra...". SÅ FULT

Hon fick därför nöja sig med enbart burgare medan jag satt och mumsade på min läsk och pommes frites! Även om jag faktiskt ordnade fram en egen läsk åt henne, samt några strips.. Vad fick jag för tack? Jo, hon hällde vatten i min fanta. Gottans.

När vi båda var 30 kg fetare och nöjda begav vi oss hemåt, Denice lyckades kissa hela vägen från Max till hemköp, well done! Eller ja, det såg ut som kiss men vissa skulle påstå att det var läsk, såg jävligt fresh ut i alla fall.

I väntan på Tove som tänkte komma förbi och sova här efter dansen tänkte jag nu ta itu med lite läxor, tänkte ljuga ihop en riktigt ful "My morning" till ZonyaaaH, min älskade engelskalärare! *Quuiiiiiizzzz*

De e nice

Vöckert!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRIIIDA! VART TOG DU VÄGEN IDAG??? SAKNADE JU DIG.

( kanske ska stänga av caps lock ) har iaf kollat på dina klipp på tuben. Dom förgyller min dag! :D <3

2010-01-25 @ 20:04:06
Postat av: Denice

aaaaahhh, det var kul!

mkt vackra bilder.. ;)

2010-01-26 @ 09:28:44
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0