Pung T

penis..
Penis!
PENIS
PENIS!!
PEEEENIIIIIS!

En konstig men bra början på en ännu konstigare promenad.

Jag tar din mamma, din pappa, din syster, din bror!

Vad är felet på dig, retard?

- Får jag se på din glass?
- Nejje, du kommer klämma sönder den
- Nej, jag lovar, får jag kolla på den?!
'Ger Denice glassen i hopp om att den överlever hennes starka nypor..
Med en lätt handrörelse flyger glassen genom luften och ut i snön. Med skorna fylld av snö gör jag ett försök till att rädda glassen utan att bli snömulad. Det lyckas.

Tack vare hennes höga IQ springer Denice nu för sitt liv. Med munnen full av nougat och halsen full av skratt flyr hon genom parker, över vägar, genom gränder, tills hon tillslut får en hård och välplacerad tackling i sidan. Hjälplöst åker hon in i husväggen och lyckas nästan skapa ett Denice-format hål efter sig, men bara nästan.

Vi hade även turen att möta två unga pojkar som antagligen fick deras kväll gjord av vårat lilla drama. Jag lyckades urskilja ett "Tjeennaa" i deras underliga skrattliknande läten, något mer hörde jag inte då jag antagligen överröstade hela Östersund med mitt fula asgarv.

Detta är då en väldigt ihopdragen sammanfattning av våran lilla "ska bara till macken och köpa något gott"-promenad. MEN ROLIGT SOM FAN HADE VI!

Och det behövdes, så tack Denice för att du drog med mig ut även om jag protesterade i början! <3



Kommentarer
Postat av: Denice

åhh, vart ska jag börja? Jag tycker du sammanfattade promenaden väldigt BRA! ;)

Ja det behövdes verkligen :D<3

2010-01-21 @ 19:52:24
Postat av: Anonym

hahaha aawww :D:D <3

2010-01-21 @ 20:48:34
Postat av: James Cotino

haha fan tjena frida!:D

2010-01-22 @ 23:28:11
URL: http://jamescotino.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0