Mummeldude!

Fredagen blev inte riktigt som jag planerat, men det var nog nästan lika bra. Fick chansen att tjäna en peng och den tog jag!
Förstår egentligen inte hur jag orkade jobba 5 timmar på en fredag ... ?

Tillsammans med lite släkt och nya ansikten har jag plastat, lastat, lagat, hackat, plockat, diskat och lite annat smått och gott som inte alls var särskilt ansträngande, faktiskt ganska roligt nu när jag tänker efter.
Kvällens höjdpunkt var utan tvekan den stenhårda bullen/frallan som jag snällt men hårt slängde på Zhara, jag börjar nästan förstå varför folk tycker jag är våldsam och oftast tar avstånd när jag håller något hårt eller vapenliknande i händerna.

Tillsammans med en fint inplastad pastasallad och ett glas saft ska jag nu luta mig tillbaka och smida planer inför helgen, dock blir det nog inga storartade planer med tanke på att det är svinkallt och att jag ska jobba väldigt tidigt på söndag. Det måste vara ödet att jag får chans att jobba nu när jag är i extremt behov av pengar! Awesome.

Kusin nr 1, Klump (kallas även ibland Zhara)


Kusin nr 2, Svullo (Kallas nästan aldrig Frida)


Can't help fallin in love with you


Kommentarer
Postat av: The one who said LÖNNFET!

Haha :) åhh de va så himla kul!!! Och vill du veta en till sak jag tyckte? Fikat var....... Grymt gott!!! :D haha ;) <3

2010-01-15 @ 22:26:57
Postat av: Anonym

HAHAHAH! Du! Den där bullen var egentligen en maskerad sten ;) Sen så gillade jag kartongförstörelsen :D

2010-01-16 @ 15:16:32

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0