Lönnfet

Beskrivning av rubriken à la Frida & Kristina på pratmakarna:
Öhh.. Ett sånt där träd man gör sirap av!
- Lönn!
JA! Också.. hm.. när man är skittjock, vad är man då?
- Typ.. fet?!
JAAA! Också sätter du ihop orden..
Lönnfet



Kvällen tillbringades hos Hanna O, med mycket trevligt folk och fika!
lönnfet är precis vad jag känner mig just nu, vad det nu än betyder..

Vart har veckan tagit vägen?
Nyss var det måndag, dvs gott om tid till att göra läxorna som jag skulle ha klar på fredag. Plötsligt inser jag att det är fredag imorgon och att jag varken har tid, ork eller lust att plugga. Det får bli imorn innan skolan (börjar ju trots allt 12) eller kanske till helgen, eller aldrig. Tror mest på det sistnämnda.

Låt mig försvinna. Ut ur ditt liv. Ut ur mitt liv. Ut ur Sverige. Helst. Nu. eller nåt..




Kommentarer
Postat av: denice

låt oss försvinna tillsammans Frida!<3

2010-01-15 @ 01:05:57
Postat av: fridaa

vad sägs om nej?



vi löser det

snälla? :)

2010-01-15 @ 19:38:07

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0