Jag brukade vara bra

Kom alldeles nyss hem från Kebab City där jag och Denice svullade till det rejält, enchiladas & nachotallrik <3

Gårdagen blev förövrigt väldigt lyckad och bjöd på allt ifrån bowling och monopol till potatis smileys och trumpinnar på fel ställen!
Tror inte jag ska gå in på mer detaljer, med överseende för känsliga läsare.
Rolig kväll i alla fall!

Nu blir det till att ta itu med den sista disken från igår och hoppas på att jag kommer i säng i någorlunda tid så jag orkar upp imorgon. Även om jag inte vill orka upp, egentligen.

Varför kommer jag på mig själv sittandes och lyssna på Darin..?

Kommentarer
Postat av: denice

du gjorte aldrig disken din bitch! :O

2010-01-10 @ 21:38:32
Postat av: Anonym

claras spelningslistor = darin!

2010-01-10 @ 21:50:47

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0