2010-01-23

Jo som jag skrev förrut skulle jag lägga upp lite bilder från lördagens lilla utflykt till mörtsjön.
Dagen bjöd på det vanliga, dvs skoter, grillning och även lite annat skoj såsom mörbultning av Maja och Marcus i pulkan och tefatsåkning bakom skoter!
Så för er som aldrig provat, häng med förfan!

Tove var med!


Också Maja, såklart!


Maja visade upp sina tefatskills, några Marcus för övrigt inte hade .


Isak & Veronica hade också turen att få följa med, även om jag kanske inte hade makten att protestera..


Också Marcus, som fick turen att dela pulka med Maja. Mysigt värre!


Tillsammans åkte vi iväg för att grilla korv, hamburgare och missbruka varm choklad, för att sedan leka av oss ute på isen!

Får se vilka jag får med mig nästa gång det bär av, förhoppningsvis blir det även lite tubåkning då också. LÄNGTA







Kommentarer
Postat av: Bajsmaja

Varför skriver jag alltid mitt namn och något sorts bajs anknytning till det? aja, it was frekkiin' AWESOME :D vi ska göra det igen :D

2010-01-25 @ 22:57:59

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0