Weak

Funderar starkt på att gå och lägga mig, men då klockan bara hunnit slå 18.07 kanske jag stannar uppe en stund till, bara för att jag inbillar mig att jag ska orka plugga..

Hoppas innerligt att farmor börjar må bättre snart så det blir en favorit i repris eventuellt på sportlovet eller i maj! Två smått galna kusiner samt självaste grandma i ett annat land tillsammans med sociala killar och all inclusive sitter väl aldrig fel?

Grymt taggad inför flytten som sker i helgen också, skönt att ha något att se fram emot!

Nu tänkte jag låta kexchoklad och glass agera värktabletter!

Bara så ni vet!

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0