Valk i solen

Lätt bästa helgen på länge, knappt någon sömn och bara en massa roligheter. Great!
Fick bland annat äran att köra ikapp med en spricka på isen, det är något jag helst inte gör om på ett tag. Kändes som om jag medverkade i nya Ice Age om man bortser från den lilla ekorren som orsakar det hela, om inte ekorren var Felix? Oj, jag menar brunöga.

Jag har en känsla av att skelöga och brunöga kommer finna varann tillslut, med lite matchmaking från min sida såklart! Om inte skelöga får som det vill med ett annat öga dvs.. Jag håller mina ögon för dig!

HAHA! Marcus blev egd. Var bara tvungen att tillägga det.

Kommentarer
Postat av: detremusketörerna

haha fan va härligt ! :D

2010-02-15 @ 19:25:25
Postat av: Anonym

erhm... är det jag som är skelöga ? hahaha

2010-02-15 @ 22:39:04
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0