shake that ass

Klassfesten var rolig, faktiskt. Roligare än jag vågat hoppats på i alla fall.


Däremot var den över timmen långa hemfärden gående helt själv inte så mycket att glädjas över, inte heller samtalet med polisen eller mina alldeles för många pauser i snödrivor lite överallt.


Tårar i hela ansiktet så polisen trodde väl att jag hade mördat någon av misstag eller något, pinsamt helt enkelt. Ett under att jag lyckades ta mig hem i över huvud taget, så ett stort tack till Denice, min älskade vän som kom och mötte mig!

Peppar sjukt mycket för Denice och Claras 17-års party nästa fredag i stället, i hopp om ett lyckat slut!

Kommentarer
Postat av: Denice

Vad gör man inte för sina vänner? <3

2010-02-06 @ 15:52:14
Postat av: AAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw

vilken fin vän :D (notera att namnet och kommentaren flyter ihop med varandra)

2010-02-06 @ 21:14:06

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0