One day

Lyckades släpa iväg mig på matteprovet imorse, trots att jag höll på att fastna i allt slem och snor hemma.

Efter ett stort fail till prov åkte jag tillbaka till lägenheten igen och kröp ner under täcket tills Denice ringde och ville mötas på stan.

Av tidigare erfarenheter lockade en liten promenad med Denice väldigt mycket, och även denna gång bjöd vi på lite underhållning!

-Man får inte testa kläderna som är i skyltfönstret
-Jag vet  ..

Jag är nu bästa kompis med både personal och skyltdockor på Gina Tricot!, fast det beror väl på vem man frågar..


Folket som gick förbi utanför fick sig en vacker syn i alla fall!


Självaste GINA! (Denice Linde)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men frida då! xD

2010-02-05 @ 15:29:10
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Denice

Jag tror många glädjs åt våra promenader.

2010-02-05 @ 15:33:41
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0