On the road again

Det blev en sväng upp till lappland idag för att titta på en ny skola. Nej justja, skoter var det ju! My bad.

Efter en lång bilfärd med allt vad kakor, kex och saft heter klev vi ur i det kalla Högland. Där väntade en förvånansvärt välvårdad Ski-doo Renegade näst intill orörd i ett litet garage. Behövdes ingen stor provkörning innan både jag och min far beslutade oss för att slå till!

Idag är en bra dag, men allt handlar väl om relativitet?

Imorgon bär det av till 'nevro rehab' på förmiddagen, får se vad det har att bjuda på! Amputation föreslog min mor, det skulle ju inte sitta helt fel, med tanke på mitt skrattretande beteende. TACK PAPPA! Skit ner dig så lever du längre. Kadaverpungshuvud. Så att säga.

Eftersom att vattensängen står ouppvärmd tänkte jag busa till det och titta på tv tills jag somnar i bäddsoffan.






Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0