Murder on the dancefloor

Skönt att få komma iväg och prata med neurologen i alla fall, han är den första som tagit mig på allvar så det känns bra. I hopp om att må bättre igen inom någon form av framtid ska jag nu börja på ett lugnare och tråkigare liv, fungerar inte det blir det amputation.


Se upp för mina humörsvängningar och depressionsanfall bara och slå mig helst inte i huvudet ..


Innan jag lägger mig och sover bort allt vad känslor heter tänkte jag passa på att gratta min älskade roomie som har äran att fylla 17 år idag!
GRATTIS DENICE! <3

*Butschcalaaaa*

Kommentarer
Postat av: Majaheterjagidag

FRIIIIIIIIIIIIIIIIDAAAAAAAAAAAAAAAAAA! det kommer bli bättre iaf, och tillslut bara något du kommer se tillbaka på. Som din svanskota <3

2010-02-17 @ 20:36:52
Postat av: Denice

tack så mkt Frida. :D<3

2010-02-18 @ 00:05:04

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0