Jävla kuk

Ignorera rubriken, intern. NU vill jag ha en kommentar från dig, du knasiga människa med för många namn.

Skoldagen har varit minst sagt dryg och tråkig. Ångrar att jag klev upp ur sängen i över huvud taget tills jag fick spendera några underbart långa minuter (eller typ timmar.. kanske till och med dagar..) hos Kalle Dolk, våran välskapta och älskade datakunskapslärare som alla bara avgudar! Erhm.

När klockan slog 16.00 fick jag äntligen utrymma skolan!

Sedan fort ner på stan för att möta Madde och Clara för lite mat och bio! Vi tryckte i oss både pizza och tacosrulle nere på Via Grande, eller "Spegelstället" som det heter enligt Clara och begav oss sedan för att köpa lite mer onyttigheter att svulla i oss under Avatar. Riktigt bra film faktiskt, till min stora förvånad.

Jag vill också ha/vara en Avatar..

..Men jag får nöja mig med denna vackra syn varje tisdag och onsdag i stället!

Kalle Dolk, damer och herrar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexig lärare de där asså, ha mig istället i data? ;)



Låter grymt bra den där delen, "(eller typ timmar.. kanske till och med dagar..) " om det hade stått, "hos han med många namn" :D



puss påre sötboll :)

2010-02-09 @ 21:50:15
Postat av: oshgdwng rgjnkf

NEEEEEMEEEN GÖR SOM JAG!



1. titta ut genom fönstret (om det finns, annars, valfritt läge med huvudet)

2. Dagdröm.

2010-02-09 @ 22:41:57
Postat av: Hannis

Underbar syn!

2010-02-10 @ 12:52:27
Postat av: ninnie

YES! xD

2010-02-10 @ 18:53:31
URL: http://wry.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0