Jag känner för att leka med dig

Dagen har bjudit på en massa lek, både med Marcus och med Ante! Kan nog inte beskriva hur jävla mycket jag ångrar att jag inte tog med mig kameran hem, dock. Mobilen får därför agera kamera i helgen!
Twister! Jag skyller min förlust på att Ante fuskade.. erhm.
Tänkte bjuda på lite randombilder från dagens aktivitet!
Verkar som om jag nu ska dra iväg och hämta två pojkar, två datorer samt lite diverse med skojtern, får alltså inte sova förrän imornkväll..
Hur det ska gå ihop sig med alla dessa läxor har jag inte räknat ut än. En dag i taget.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0