I'll be there for you

Blev ingen skola idag för min del, jävla äckel hjärnskakning som bara förstör.. Verkar inte kunna delta i något större party ikväll heller så det blir väl film och tröstätning som gäller! Har ju trots allt både glass och kexchoklad, hm.
Bästa vore ju om man hittar någon att spendera kvällen med, någon som inte har alltför sociala förhoppningar från min sida, haha! Men det brukar lösa sig.

Samlar mina sista krafter inför flytten i stället, det får firas någon helg sen när jag har återhämtat mig!

Just because you feel good
Doesn't make you right

Saknar Mallorca, skulle sitta fint med en resa typ.. nu?

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0