Du kommer med mig!

Skönt att reda ut det där med vräkningen i alla fall! Missförstånd är något jag helst är utan.
Flytta kommer vi dock göra ändå (eller har jag redan nämnt det?), större lägenhet, närmare skolan, nyrenoverat, det kommer bli greeett!

Förövrigt hatar jag att jag alltid har ont, känner mig som en jävla 4-åring som klagar över minsta lilla. Bajs på det. (notera 4-åringskomentaren)
Hatar även läkare som är segast i världen på att skriva remisser och som tvingar en att äta 40 alvedon om dagen även fast de hjälper lika mycket som småsten.

Sedan finns det ju vissa som man tycker om mer än andra, ta åt er ni som känner er träffad!

Anna är nog en av de få personer jag känner som kan få ensemble lektioner till att gå snabbare, med eller utan kurs! "Hej hej, hej hej, hej hej"
Så snyggt att jag får magsår.

Kommentarer
Postat av: han med många namn

Gött att det löste säg vännen!

2010-02-11 @ 07:55:12
Postat av: Anonym

shit vilken snygging ;)

2010-02-11 @ 12:04:39

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0