Draft

I väntan på att strömmen i köket ska komma tillbaka, samt värmen i sovrummet tog jag gitarren i min hand och beslutade mig för att låta Denice höra vad jag åstadkom under min Äntligen-ensam-hemma-stund på rummet i lördags. Trots mini-gitarren jag hade att arbeta med (eller snarare deppa med) fick jag faktiskt ihop några rader, samt en melodi som lyckats fastna på min hjärna nu i några dagar..

Till min stora lättnad verkade Denice inte avsky det jag spelade alltför mycket, så nu gick humöret upp lite!

Dags att ta på sig tofflorna, den här lägenheten tar livet av både mig och Denice snart. Ingen värme. Ingen mat. Gud... finns inte.

Is it true when we die we go up to the sky?

Kommentarer
Postat av: hejhoppkallestropp

so many things that I don't understand, put my feet in the sand when I'm walking in the suuuuun woah woah <3



btw jag vet vad du tänker på när du läser namnet!

2010-02-23 @ 17:48:42
Postat av: Denice

låten var braaaa! (Y)

Namnet Denice fanns med i varje stycke,(jag smyg gillar det) ^^

2010-02-23 @ 18:03:54
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0