Alkoholfri kolsyrad äppeldryck med krusbärssmak av ciderkaraktär

Klassfest på fredag, inte lika pepp på det som jag kanske borde.
wellwell
Jag ska dit och visa upp mig i alla fall, hoppas på att få freaka av mig lite även om mina ordinarie dans- och dampkompisar ej är bjudna!

Temat "kom som du inte är" känns lite drygt, men jag får se vad jag kan tänkas orka med att inte vara! (eller vara? som jag egentligen inte är men ska vara för en kväll? nu blev det konstigt)

Linnéa är skräckinjagande bra på att dampa loss förövrigt, det gillas!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA ! <3

2010-02-06 @ 22:50:36

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0