svarta blad

När tejpen inte längre håller och när råttorna snart äter upp både mig, min rumskompis och min katt investerade min mor i en ny dammsugare. Känns bra att lyckas få någonting gjort trots diverse skavanker.

Funderar över vad som händer sen, efter studenten. Om det blir någon student.
Kanske får jag som jag vill, ett jobb och en plats att bo utomlands. Eller så finner ni mig någonstans i Sverige, halvt bortruttnad i min lilla buss, eller skåpbil med 5 säten. Kanske seglar jag ut med en husvagn på havet eller så blir jag helt enkelt kvar i detta kvava Östersund som äter upp mig inifrån.

Tur det finns människor som lyser upp.


Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0