Jag tycker om när du tar på mig

Nu har finkusinerna från Stockholm bestämt sig för att återvända och jag väntar på nästa besök som anländer på måndag, mr Rune!

Under tiden underhålls jag med privata konserter och djupa diskussioner om det mesta.
Helt okej.
Mer än helt okej, faktiskt. Riktigt okej.
Konserterna i alla fall, diskussionen känns en aning.. ja, döm själva.

"-92or, Generellt riktigt fina
-93or, ja, vad säger man? Störda hela bunten. eller så inte?
-94or, en bunt retarderade hästmongos, men som i alla kattbajslådor finns det guldkorn.
-95or, också ganska ok till stor del, men antingen är dom fjortisar, eller så är deras vänner helt specc. Måste vara den årgången gud glömde.
-96or, inte ens någonstans på kartan. Om jag inte får betalt."

Starka ord från pojke, 15 år.

Nu ska jag sova tills det blir måndag.


92or, Generellt riktigt fina
94or, en bunt retarderade hästmongos, men som i alla kattbajslådor finns det guldkorn.
96or, också ganska ok till stor del, men antingen är dom fjortisar, eller så är deras vänner helt specc

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men du får inte sova ända till måndag heller! Måste ju vara vaken enstund i helgen med oss oxå :D

2010-08-09 @ 16:14:31
Postat av: tihi

Har fått biljetterna nu! :D

2010-08-09 @ 16:15:42
Postat av: Linnéa

Ja e lång och bög.

2010-08-12 @ 18:57:12

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0