Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Hittade mig lite glädjeläsning!

Jag tycker om att dansa galet till radion i köket, åka på festivaler, frihet och alla fina människor runt omkring mig. DURÅ????
Min favoritfärg är nog himmelsblå, fast jag har mest rödblommiga kjolar på mig, det passar mina tofsar bäst.  DIN DÅ??
Min favoritmat är nog lax, varmrökt, kallrökt, tillagad, laxbagel... mmmm.. Vad tycker du är goodast? =)=)=)
"Jag tycker om att dansa galet till radion i köket, åka på festivaler, frihet och alla fina människor runt omkring mig. DURÅ????
Min favoritfärg är nog himmelsblå, fast jag har mest rödblommiga kjolar på mig, det passar mina tofsar bäst.  DIN DÅ??
Min favoritmat är nog lax, varmrökt, kallrökt, tillagad, laxbagel... mmmm.. Vad tycker du är goodast? =)=)=)"



Kommentarer
Postat av: friday

hahahaha

det var längsen

2010-08-23 @ 14:10:49

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0