En psykolog är en galen man som slår tanter

Och kragmongon får onyktra fredagsfestande ungdomar slänga ölflaskor på, tydligen.

Lite bilder från min kvällspromenad med Denice får muntra upp inlägget i stället, annars finns risken att jag cyklar tillbaka och kastar lite flaskor jag med.
Eventuellt cykeln också, den skulle sitta fint i kepscoolingens pannben.

Nu till lite snygga bilder, Krage vs De e nice.

Jag har många gånger försökt beskriva med ord hur snygg Denice är, men jag tror jag låter bilderna tala för sig själva istället!

Kommentarer
Postat av: Denice

hahahaha, finfina bilder!

Du är minst lika snygg ;)

2010-08-28 @ 18:14:44
Postat av: Anonym

Men åh, hur söt är du inte (trots krage) på bilden med dig och denice dååå? :)

2010-08-28 @ 22:53:00
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0