Look at my horse

Trodde att jag skulle lägga mig tidigt ikväll och ladda inför en dag imorgon, sen kom jag på att jag inte har några som helst planer inför morgondagen så jag kunde inte somna.

Blir därför en meningslös lista som jag alltid brukade förnöja mig med förrut på bilddagboken, creds till den som orkar läsa igenom!

Brukar du komma i tid:
 ROLIG fråga, men ja .. oftast. tror jag
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten

När mår du bra: När jag uppnår en hög hastighet, helst med vänner såklart!
När blev du fotad senast: för cirkus 4 timmar sedan
Hur känner du dig nu: trött, men ändå inte
Kan du laga mat: Folk säger det, brukar gå att äta i alla fall
Vad tycker du om fötter: Fötter är inget jag föredrar
Är du smart:  Intalar mig själv att jag är det, ja.
Vad har du på dig: Ooh, kinky question! Haha, nej men trosor och ett täcke faktiskt! 
Vad saknar du: Mumin-kepsen, vad annars?
När och varför grät du senast: Vaknade för någon dag sen med gråten i halsen, annars kommer jag inte ihåg..
Var det pinsamt att svara på det: Inte direkt
Hade du en bra kväll igår: NJA
Din favoritdryck på morgonen: Vatten, faktiskt! Eller O'boy.
Vad ska du göra i sommar: LUFFA! Och lite annat skoj, såklart

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta, kan väl diskuteras
Vad vill du jobba som: Skyltdocka 
Har du tråkigt just nu: behöver jag ens svara?
Vad gör livet värt att leva: Vännerna, helt klart
Vad i livet ångrar du: Förutom att jag valde en röd sten till kortet på dagis medan Marcus bröt sitt löfte och valde en blå? Inte mycket faktiskt, finns ändå inget man kan göra åt det.
Är du musikalisk: Råder delade meningar om det, men jag hoppas väl på en aning musikalitet i mig ändå!
Är du bortskämd: Råder delade meningar om det också.
Är du trött: Har inte den frågan redan varit?
Vad gör du imorgon: Ingenting speciellt planerat, tillåter vädret tänker jag nog rasta Inga-Britt en sväng då också!

Din första
Operation: Ingen, vad jag vet?
Första piercingen: Har ingen
Första bästa vän: Ja, det är väl Fredrik antar jag. Även om Clara är min första bästis! haha
Första priset: Lillknösen!
Första sporten du började på: Fotboll kanske?
Första husdjuret: Hund! Första egna husdjuret var dock ett par råttor, Homer & Strössel <3
Första semestern: Finland..
Första konserten: Hm... no idea
Första kärleken: .......... marcus ....... he he

Favoriter:

Filmer: Lejonkungen!
Tvprogram: Vänner!
Musik: Family Ties ? tihi
Dryck: VATTEN!
Kroppsdel: På mig eller på nån annan?
Sport: Motorcross, helt klart!
Plagg: Mjukisbyxorna!
Skola: Kan man ha en favorit-skola?

Just nu:
Äter du: Kom precis på mig själv med att sitta och tugga läpp
Dricker du: nein
Ska du: Sova
Lyssnar du på: Home is where the heart is
Väntar du på: Att jag ska bli tillräckligt uttråkad och trött för att kunna somna
Tittar du på: Den här frågan?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: kyssarrrrroaaaarw
Kortare eller längre: Längre!
Snygg mage eller snygga armar: Hm... mage!
Busig eller lydig: Var det en hund eller en kille frågan handlade om?

HAR DU NÅGONSIN?
Varit medvetslös: Jao
Tackat nej till sex: Ja, tro det eller ej!

Hånglat med nån riktigt ful: Ja ..
Hånglat med fler än 50 pers: Ingen aning
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Mjo..
Gjort något riktigt dumt: Varje dag
Gjort något du verkligen ångrar: Ja.
Varit nykter på nyårsafton: Ja!
Åkt ambulans: En fin liten hobby of mine
Gjort nåt olagligt: Jo..
Blivit polisanmäld: nejdå
Droger: nejje
Druckit: ja
Vilka kläder sover du i: trosor & t-shirt, oftast
Vad hatar du: hår i maten
Varit kär: Såklart!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på; japp
Är du ensam nu: Ja
Vill du gifta dig: Nej, helst inte. hehe
Vill du ha barn: Jadå


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag!
Såg dig gråta: Hm .. Hanna när hon sprutade parfym i ögat på mig? Även om det kanske var väldigt ofrivilligt gråt

Fick dig att gråta: Hanna! haha
Du delade en drink med: Dela en drink? no way
Du gick på bio med: Hm.. Clara och Madde kanske?
Skällde på dig: Urxa.. :/
Du smsa: TORVID ! <3
Du ringde: Pattefnask
Ringde dig: Mor
Som du sov hos: Bortsett från fjällstugan (som jag inte kommer ihåg namnen på de som äger den) var det väl Tove tror jag ? Eller ja, Torvid!

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: nope
Festat: 
nej
Gråtit: nejnej
Kramat någon: ja!
Köpt någonting: Japp
Saknat någon: Alltid
Sjungit: Aahdå

HAR JAG:
Digitalkamera: Jao
Telefon på rummet: Mobiltelefon?

Egen dator: Såklart
Könssjukdom: NEJ
Husdjur: Ja
Bra kompisar: Har dom bästa, lucky me!
Receptbelagda mediciner: Ao
Haft sex på en offentlig plats: HAHA

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 
vet ej
Vad tycker du om kärlek? pain in the ass
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? mjoo
Har du svårt för att bli kär? Inte direkt

ÄNTLIGEN.

Som sagt, creds till den stackars saten som orkar läsa igenom allt!

Men listan har uppfyllt sitt syfte, dags att sova.

Kommentarer
Postat av: torvid, tydligen

HAHA, LUFFA! Jag tolkar det som jag vill ;)



Och Family ties! hihih, söta unge.

2010-04-04 @ 11:46:40
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: Hanna

Hihi det var ju inte meningen att få dig att gråta! Jag var bara lite klantig som vanligt x) <3

2010-04-04 @ 15:36:00
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: han med många namn

Ofta jag orkade stalka mig igenom allt XD

2010-04-17 @ 22:45:05

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0