Use your card

Så sent som igår tänkte jag på att alla verkar ha åkt på någon form av förkylning eller magsjuka, samt vilken tur jag själv hade som sluppit detta..
I vanlig ordning vaknade jag därför imorse (efter 13 timmars sömn) med värre huvudvärk än vanligt, svullna ögon, igentäppt näsa och diverse annat som gör att man helst bara vill somna om och aldrig vakna mer.

I hopp om att friskna till inom en snar framtid bäddar jag nu ner mig i soffan med två duntäcken, alla kuddar jag kan hitta, en kopp te och en övermysig katt!
Cougar Town får bli dagens räddning.

Går det ens att uppleva den sortens glädje nuförtiden? Känns mörkt.

Kommentarer
Postat av: elise

och jag vill se hur du bor! :D och om det är någon som är bäst på att svulla, så är det vi! :D tack, och känn dig saknad! <3

2010-04-12 @ 18:50:45
URL: http://snurvelgubbe.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0