Tankar

Jag har aldrig riktigt sett dig
som mer än bara en vän
Någon man kanske inte umgås med
utan egentligen bara känner igen
Jag har aldrig riktigt tänkt på
hur fin du egentligen är
Hur lätt du verkar hantera
alla livets olika besvär
Hur du alltid lyckas få
de runt omkring dig att skratta
Även om de bara lyssnar på avstånd
och inte är speciellt insatta
Jag är nog inte förälskad
men du gör mig lite knäsvag
Du fick mig att börja fundera
efter kramen du gav mig idag
Jag har aldrig riktigt sett dig
som mer än bara en vän

Någon man kanske inte umgås med
utan egentligen bara känner igen

Jag har aldrig riktigt tänkt på
hur fin du egentligen är

Hur lätt du verkar hantera
alla livets olika besvär

Hur du alltid lyckas få
de runt omkring dig att skratta

Även om de bara lyssnar på avstånd
och inte är speciellt insatta

Jag är nog inte förälskad
men du gör mig lite knäsvag

Du fick mig att börja fundera
efter kramen du gav mig idag


Kommentarer
Postat av: Denice

vem kan denna mystiska person vara? ^^

2010-04-13 @ 18:00:20
Postat av: cp

ge fan i att undanhålla saker från mig friiiiiida

2010-04-13 @ 18:22:23
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: Captain Beefheart

Så det var därför Inga-Britt inte stod utanför lägenheten i morse...

2010-04-14 @ 07:26:21

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0