Med smak av gud och jord

Tackar Matilda för en smutsig bibel i min mun, smakade... bättre när jag fick ge igen.
Dagen har bjudit på både predikan, fotboll och volleyboll med diverse härliga människor!
En onsdag som helt klart måste göras om nästa vecka! Helst med lite mindre bollar i ansiktet och alldeles för varma kläder, såklart.

Bäst jag skyndar mig att fika innan min mörbultade kropp ger upp.

"Brukar du alltid ha sådär stora armar eller är de bara svullna efter all ansträngning?"
"Neeej, de brukar väl se ut ungefär såhär .."
"Får jag känna?"

Vad svarar man på det?

Kommentarer
Postat av: nice

Du svarar om jag får känna på din... ?

2010-04-29 @ 15:58:47
Postat av: dotra di

HAHAHAHA xD vem sa så? :'D

2010-04-29 @ 18:54:38
URL: http://cocoslinnea.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0