Kattbulle?

Chassikretskortbinäratalsomskiljersigfrånhexadecimalatalvilketävenskiljersigifråndetvardagliga-
decimalatalsystemetmedtalbasentio!
Datakunskap är inte riktigt mitt favoritämne just nu, tur att Mr Dolk är snygg i alla fall.

Under min kväll hos Frida fick även jag lust att leta fram lite gamla bilder, smått illamående bläddrar jag nu därför igenom mina gamla mappar på jakt efter något smaskigt.

Smaskigare än såhär blir det nog dock inte ikväll, med en mage full av godis och ett huvud fullt av en massa trasiga nervtrådar och celler kryper jag nu ner i sängen med min alltid lika trogna och gosiga digerdöd.



"Föreställningen är charmig med mycket glädje och den innehåller många roliga inslag. Helt klart har eleverna i musikalen talang."

Kommentarer
Postat av: Din dotter

GAAAAH jävla datakunskap -.- Jag kommmer faila på provet :b

2010-04-18 @ 18:15:32
URL: http://cocoslinnea.blogg.se/
Postat av: förstfödde

jag ser dina muskler!!

2010-04-23 @ 08:49:12

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0