I 120 kan ingen se dig gråta

Dissar duschen, motorcykel är way much bättre.

Tänkte skriva något ruskigt intressant och välplanerat men jag lägger mig och gruvar inför morgondagens klasskonsert i stället. Själv såklart.
Högerregeln, wow, motion och återhämtning är tydligen både viktigt och roligt, spelar inte så stor roll vad man lockar med. Trist att man alltid inser det försent bara.

Dagens höjdpunkt var helt klart när jag fick Tove att inse hur mycket hon tycker om spindlar, samt hur skönt det är att hata och slå någon. Mer eller mindre seriöst, kanske. Hoppas jag.

Kul att jag lever på skadeglädje..

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0