Hooooooooooooow!

Efter en dag utan varken ork, glädje eller skola följde jag med Denice ut på en sväng, alltid lika stor humör-höjare!

Svängen bjöd på allt ifrån live-porr på Odenslundsskolan till intressanta villkor att uppfylla imorgon. Får väl se hur jag lyckas, hon ställer rätt höga krav på mig. Morgondagen kommer minst sagt att bli intressant i alla fall, haha.

Kameran var med, såklart!








Sån är jag, svårt att ändra på såhär 17 år senare .. Eller ja, 16 år och 359 dagar.. eller vad det nu blir.
Lev med det, det gör jag.
Försöker i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Denice

Va? ställer jag höga krav? ;)

puss på dig<3

2010-04-26 @ 20:54:32
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0