Hej jag försöker vara cool, men lyckas inte

Kära dagbok.
Idag har jag varit på skolan hela dagen och varit med mina kompisar. Det var roligt. På lunchen fick jag chans på både Eivind och Mirian så nu är jag ännu gladare än vad jag var förrut!
Max blev lite ledsen, men han måste acceptera att det finns andra i mitt liv än just honom.

Jag hade datakunskapsprov idag som gick över förväntan men det var fortfarande blää.
Snart ska jag åka på min fina repiga Inga-Britt och simma några längder med Clara (AAA!), sen smörja in mig rikligt med riktigt fet hudkräm så 'Huden håller sig fiiiiiiiiin!!!', tackar Eivind för det matnyttiga tipset!

Idag är en bra dag! Även om Hanna tvivlar på min glädje ..
Jag tycker lika mycket om dig ändå, ska du veta!
Och alla ni andra som får mig på gott humör, såklart. MERCI BEAUCOUP!





Satichara Squash Banana ..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskling då! <3

2010-04-20 @ 16:33:30
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: äcklig fet shemale

jag vill se lejonkungen.....

2010-04-20 @ 17:54:22
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0