Bigger than my body

Fick finbesök igår av Kristina och Frida (den förstfödda, jag besöker sällan mig själv), det blev både mat, chokladdoppad frukt och mys! Ett oerhört bra sätt att spendera fredagskvällen på, måste jag säga!

Laddar upp inför ännu en lugn kväll med gotta (dock själv, än så länge..) efter en dag i tvättstugan med min smått skrämmande granne och datakunskapsrepetition med Frida, min kompatibla men absolut inte skrämmande vän!

Hej, jag går runt med alla mina verktyg i en plasthink för att verka händig


Kommentarer
Postat av: förstfödde

jag är sjukt sugen på tre kilo lösviktsgodis och att kunna datakunskapen som en smäääck! typ studytime for real

2010-04-17 @ 18:00:32
Postat av: Din dotter

HAHA xD på tunnelbanan på tunnelbanan.. :D

2010-04-17 @ 20:55:16
Postat av: Hanna

hej jag är en glad invandrare som kramar alla.

Hej jag har mobiltelefon

2010-04-18 @ 22:48:54
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0