Dag 04 - Det här åt jag idag

Innan jag börjar på min ytterst intressanta dag ur matsynpunkt, tänkte jag informera om att jag är ledsen över att bloggen ser ut som något en katt släpat hem och att jag hoppas på att den återgår till det normala inom kort!

Men! Nu till något otroligt viktigt, vad jag har ätit idag.
Dagen började med en tallrik yoghurt, laktosfri, med hallonsmak! I den vräkte jag i exakt 7 kg av Icas Specialflingor (den ljusblåa förpackningen, ni vet) och sen var jag nöjd. Unnade mig även ett glas vatten efter alla kilo flingor.

Timmarna gick och jag var faktiskt mätt ganska länge på min yoghurt-tallrik, inte alls likt mig. Kan även bero på de 143 sura vingummin jag åt under mina speltimmar på counter-strike source också, men vad vet jag.

Hur som helst slog hungern till igen när min moppefjuns-granne Fredrik kom över för att titta på hur fin bilen blev efter mitt och pappas lilla äventyr på E14. Hungern resulterade efter 7 långa minuter i ett par hamburgare som slank ner fortare än Dexters kattmat i Urxas gap. Nomnomnomnomnomnomnom á la crazy kitty.

Något som var om möjligt ännu mera nomnomnom var de hjärtformade mackorna, rostade såklart, med ost och gurka på som Frida slängde ihop under min vistelse där senare på kvällen.
De var nästan lika söta som hon själv!
Till lyxmackorna serverades te och kiwi, vilket kanske inte låter som den mest tänkbara kombinationen men alla smaker gifte sig otroligt fint i munnen och skapade välfärd och harmoni!

Och eftersom att bilden på de fina mackorna blev fail får ni helt enkelt tänka er hur vackra de var, jag bjuder i stället på en bild som jag tog när jag åt frukost i morse.




Glömde att nämna den romerska bågen jag snodde åt mig ur Denices gigantiska godispåse när jag kom hem, bra för hjärta och hjärna sägs det!

Och självklart ett stort-fett-jävla-get-low-låtsas-sex-GRATTIS till min alldeles egna Denice på hennes dag! Vuxen har hon blivit till åldern, men är fortfarande min lilla sockerhöna.


Kommentarer
Postat av: Denice

naaaaaawwww, du är min sockerpulla! kramiskramis! <33333333333

2011-02-18 @ 00:20:31

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0