Down Memory Lane

Jag tror att jag har smittat av min hjärnskada lite till Denice som nu ligger och snarkar gulligt i sin säng. 
Hon verkar inte vara sådär väldigt sugen på mat, så jag väntade en stund med middagen och tittade på lite bilder istället!

Som vanligt när man går igenom sina mappar hittar man alltid något som får en att tänka till lite extra, antingen på den fula snoppluggen eller helt enkelt på en massa minnen - bra och dåliga.

Tänkte dela med mig lite, så här kommer nu lite bilder på viktigt folk, viktiga stunder eller kanske något som inte alls har någon större betydelse, bara ögongodis helt enkelt!
















Good times, people. Good times!



Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0